Arena.pl S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie. Spółka posiada 100% udziałów w spółce Arena.pl spółka z o.o., będącej właścicielem platformy handlowej arena.pl. Po dwóch latach budowania unikalnego systemu informatycznego platformy handlowej oraz nawiązywaniu współpracy ze sprzedawcami, arena.pl zadebiutowała ze swoim produktem 24 lutego 2016r. Platforma wystartowała z ponad 2 milionami produktów od 300 profesjonalnych sprzedawców w 56 kategoriach oraz podkategoriach. Projekt został w całości sfinansowany przez polski kapitał. Z dniem 24 lutego 2016 roku spółka Arena.pl sp. z o.o. wystartowała również z kampanią reklamową w telewizji, Internecie oraz w kinach.
Oficjalny start platformy arena.pl na rynku NewConnect w Warszawie
materiał archiwalny z dnia 24.02.2016r.
arena.pl to polska innowacyjna platforma zakupowa, łącząca rzetelnych i sprawdzonych sprzedawców z kupującymi, nastawionymi na bezpieczne i proste zakupy online. Model biznesowy arena.pl zakłada, że na platformie mogą sprzedawać wyłącznie profesjonalne podmioty (sklepy), które podlegają weryfikacji przez spółkę. Sklepy wystawiają wyłącznie nowe, niezużywane produkty. Platforma dysponuje wyselekcjonowaną ofertą w najpopularniejszych kategoriach: „Dom i Ogród”, „Dziecko”, „Elektronika”, „Moda”, „Kultura”, „Motoryzacja”, „Zdrowie” oraz „Sport i rozrywka”.
Na arena.pl zarejestrowanych jest ponad 8 tys. sklepów oferujących łącznie ponad 5 milionów produktów. Prowizja na platformie pobierana jest wyłącznie za dokonaną sprzedaż i jest niższa niż rynkowa (średnia prowizja to 11,08%). Serwis nie pobiera żadnych dodatkowych opłat, w tym za wystawienie produktu lub jego promocję.